Continu in beweging


De IT Management Group is continu in beweging. Bekijk hier de laatste nieuwsberichten.

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Certificeringen


Home » Nieuws » ITIL® 4 certificering toegelicht

ITIL® 4 certificering toegelicht

In moderne bedrijven geldt als belangrijkste kenmerken voor professionals een continue leermentaliteit en interesse in het (blijvend) vergaren van kennis. ITIL 4 biedt met betrekking tot IT servicemanagement een moderne en schaalbare benadering en certificeringsmogelijkheid.

De ITIL 4 certificering is een logische aanvulling op de ITIL v3 certificering en biedt een modulaire benadering voor de (bij)scholing van IT-professionals en IT-leidinggevenden. Maar welke ITIL 4 certificeringen zijn er precies en hoe zitten ze in elkaar? Lees dit artikel van onze trainer en ervaren servicemanagement expert Jan Heunks voor een overzicht!


Het ITIL 4 certificeringsschema

Ga naar nieuwsoverzicht