Rating9

Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Oswald Hesp KLPD
9/10 -Rating9
ITIL V3 SOA is een prima training.

J. Goldman
8/10 -Rating8
De Masterclass Agile Servicemanagement met Scrum is een erg leuke en zeer interessante training. De trainer is kundig en geeft fijne praktijkvoorbeelden.

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » Informatie » Best Practices » USM-methode

    USM-methode

    Wie een succes wil maken van ITIL (v3 of 4), ASL, BiSL, of enige andere set van practices (ISO27001, NEN7510, ISO41000, COBIT, etc.), kan gebruik maken van een eenvoudig leerbaar, geïntegreerd managementsysteem. Om niet te verdrinken in de complexiteit van grote aantallen “processen”.
    USM is een managementsysteem van niet meer dan 5 processen en 8 workflows – waarmee u alle werkzaamheden in een dienstverlenende organisatie kunt managen.
    Zie de USM website om te ontdekken wat USM zo bijzonder maakt.

    Wat maakt USM bijzonder?

    Eerstvolgende startdata USM Foundation:

    14 September 2020
    Training Universeel Servicemanagement Foundation (USM)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Den Haag)
    _____ _____ _____