Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.


Docenten

De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers hebben ruime ervaring, zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


I.C. Boutkan Dunea
9/10 -Rating9
Masterclss IT Risicomanagement is een uitstekende training, het geeft een mooi beeld van de samenhang van verschillende modellen.

R. Maljers
8/10 -Rating8
ITIL Foundation is een uitstekende training die op een zeer prettige wijze wordt gegeven door een vakkundige trainer. Ik heb de training als zeer prettig ervaren!


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto


Advies en detachering

Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie? Neem dan contact op met de IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina's.

Opleidingsadvies
Home » Training » Informatie » Best Practices » USM-methode

USM-methode

Wie een succes wil maken van ITIL (v3 of 4), ASL, BiSL, of enige andere set van practices (ISO27001, NEN7510, ISO41000, COBIT, etc.), kan gebruik maken van een eenvoudig leerbaar, geïntegreerd managementsysteem. Om niet te verdrinken in de complexiteit van grote aantallen “processen”.
USM is een managementsysteem van niet meer dan 5 processen en 8 workflows – waarmee u alle werkzaamheden in een dienstverlenende organisatie kunt managen.
Zie de USM website om te ontdekken wat USM zo bijzonder maakt.

Wat maakt USM bijzonder?

Eerstvolgende startdata USM Foundation:

31 January 2024
Training Universeel Servicemanagement Foundation
ITMG Locatie
(Online)
_____ _____ _____
4 March 2024
Training Universeel Servicemanagement Foundation
ITMG Locatie
(Online)
_____ _____ _____