Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Gerie Jansen JEZ Media Services
8/10 -Rating8
Bert Dingemans is een "bevlogen" trainer met veel kennis , en deze op een heldere manier kan uitleggen en toepassen. Je merkt tijdens de training dat BID DATA echt zijn "passie" is.

A. van der Plas Dunea
8/10 -Rating8
PRINCE2 Practitioner is een goede training.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » Informatie » ITIL FAQ » ITIL 4 gebruikt het begrip practice in plaats van proces, hoe zit dat?

    ITIL 4 gebruikt het begrip practice in plaats van proces, hoe zit dat?

    De alom bekende processen zijn ‘geëvolueerd’ naar practices; sets met organisatorische middelen die zijn ontworpen voor het uitvoeren van werk of het bereiken van een doelstelling. Iedere practice ondersteunt meerdere kernactiviteiten in de service value chain en biedt een uitgebreide en veelzijdige toolset. De benodigde organisatorische middelen zijn gegroepeerd in de vier dimensies. Deze worden dus altijd in ogenschouw genomen bij het uitvoeren van een kernactiviteit. De mate waarin een practice (werkwijze) van belang is binnen een kernactiviteit wordt in ITIL 4 indicatief aangegeven met een zogenoemde ‘heatmap’.

    Meer weten over ITIL 4? Volg een training bij de IT Management Group.