Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


R. Sandmann Kamer van Koophandel
8/10 -Rating8
IPMA C is een training op een hoog niveau. De trainer gaf een zeer goede begeleiding. Ik waardeer de trainer met een 9!

Rene Mooren Achmea
9/10 -Rating9
Tempo en sheets goed verzorgd. De tijd staat tussentijds examenvragen oefenen niet echt toe, maar dat zou eea wel verrijken.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » Informatie » ITIL FAQ » ITIL 4 gebruikt het begrip practice in plaats van proces, hoe zit dat?

    ITIL 4 gebruikt het begrip practice in plaats van proces, hoe zit dat?

    De alom bekende processen zijn ‘geëvolueerd’ naar practices; sets met organisatorische middelen die zijn ontworpen voor het uitvoeren van werk of het bereiken van een doelstelling. Iedere practice ondersteunt meerdere kernactiviteiten in de service value chain en biedt een uitgebreide en veelzijdige toolset. De benodigde organisatorische middelen zijn gegroepeerd in de vier dimensies. Deze worden dus altijd in ogenschouw genomen bij het uitvoeren van een kernactiviteit. De mate waarin een practice (werkwijze) van belang is binnen een kernactiviteit wordt in ITIL 4 indicatief aangegeven met een zogenoemde ‘heatmap’.

    Meer weten over ITIL 4? Volg een training bij de IT Management Group.