Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Roel de Jongh DataByte B.V.
8/10 -Rating8
Overview ITIL, ASL EN BiSL is een goede training. Er wordt veel gebruik gemaakt van praktijkvoorbeelden, dit is erg prettig. Er is een goede interactie tussen trainer en cursisten.

RB Geluidstechniek
10/10 -Rating10
Veel proefvragen.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » Informatie » ITIL FAQ » Op welke wijze wordt binnen ITIL 4 invulling gegeven aan een kernactiviteit (binnen de service value chain)?

    Op welke wijze wordt binnen ITIL 4 invulling gegeven aan een kernactiviteit (binnen de service value chain)?

    Om invulling te kunnen geven aan een kernactiviteit (binnen de service value chain) wordt het four dimension model gebruikt. Dit model vervangt de vier P’s van de ITIL v3 lifecycle-fase service design (People, Proces, Product & Partners). In ITIL 4 zijn het dus niet slechts ontwerpaspecten maar essentiële aspecten bij alles dat wordt gedaan. Het four dimension model omvat logisch gegroepeerde organisatorische middelen:

    • Organisatie en mensen
    • Informatie en technologie
    • Partners en leveranciers
    • Waardestromen en processen

    De vier dimensies geven de perspectieven/invalshoeken weer die relevant zijn voor het totale service value system inclusief de service value chain en de practices. Al deze perspectieven/invalshoeken dienen altijd en in samenhang in ogenschouw te worden genomen.

    Meer weten over ITIL 4? Volg een training bij de IT Management Group.