Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


J. Assen Kamer van Koophandel
9/10 -Rating9
ITIL Continual Service Improvement, onderdeel van het ITIL Expert Track, is een zeer goede training. De trainer was ook erg goed, ik waardeer hem met een 10!

Johan Geerts DUO
9/10 -Rating9
Erg leuke communicatietraining waarbij we aan de hand van de nodige voorbeelden en en gesprekken de theorie bij langs gegaan zijn. In plaats van wederom een vragenlijst om je eigen persoonlijke communicatiestijl en/of type te verklaren. Daarnaast pluspunten voor de docent die er voor een online training erg veel interactiviteit in gooide en gesprekken op gang wist te brengen.

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Referenties trainingen

    De IT Management Group heeft veel ervaring met het verzorgen van trainingen, zowel op basis van open inschrijving als in-company. De IT Management Group verzorgt zowel certificeringstrainingen als maatwerktrainingen, die volledig worden afgestemd op uw behoeften. Veel klanten gingen u voor!

    Hieronder treft u enkele referenties van onze klanten. Bent u op zoek naar een referentie van een specifieke training, kijkt u dan bij de training waar het om gaat.

    Referenties in-company trainingen

    Rixt Veurman Gemeente Heerenveen
    9/10 -Rating9
    Adviseur Bedrijfsvoering De gemeente Heerenveen heeft een belangrijke volgende stap gezet in de verdere professionalisering van haar IT medewerkers. Dee gemeente Heerenveen heeft allereerst een Apollo 13 Game gevolgd en vervolgens een ITIL Foundation training. De Apollo 13 Game geeft een goed inzicht in hoe wordt samengewerkt en wat eventueel verbeterd kan worden. ITIL Foundation is een best practice op het gebied van IT Management. Alle 14 deelnemers hebben het hoog aangeschreven certificaat weten te behalen!

    Ilya Wit- Hoornweg Ministerie van Economische Zaken en Klimaat
    9/10 -Rating9
    In 2019 hebben circa 20 medewerkers van de afdeling Planning & Control van de Directie Bedrijfsvoering van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat een ontwikkeltraject doorlopen om zich voor te bereiden op de veranderingen in hun werkomgeving. Vooral de vermeerdering van de vraag naar data vergt een aanscherping van de competenties. Het ontwikkeltraject bestond uit een boeiende mix van trainingen, waaronder een Workshop Big Data en Data analytics in de P&C praktijk, de softskill trainingen Adviesvaardigheden en Klantgericht communiceren en als afsluiting de Serious Game “TeamUp!” Plaatsvervangend afdelingshoofd Ilya Wit- Hoornweg licht toe: “na lang zoeken bij diverse onderwijsinstellingen, zijn we door het meedenken van de IT Management Group relatief snel tot een passend opleidingsaanbod gekomen. Erg blij zijn we met de flexibele houding van de trainers en begeleiders van de IT Management Group. We hebben samen een mooie stap gezet en kunnen vanuit dit gelegde fundament verder bouwen met de afdeling. Om het geleerde vast te houden is het belangrijk dat we nu doorgaan met het werken aan de verbeterpunten die uit de trainingen zijn voortgekomen.”

    Gert Wijsman Realworld-Systems
    8/10 -Rating8
    Field Manager Samen met elf van mijn collega’s heb ik de in-company de training TOGAF Foundation bij de IT Management Group gevolgd. De training sloot aan bij het doel dat wij voor ogen hadden en was erg interessant. Een onbekende wereld ging open. Het is droge stof, maar deze werd goed gebracht.

    J. Franken ING
    9/10 -Rating9
    Teammanager Servicedesk NL De IT Management Group heeft voor ING inmiddels een aantal in-house trainingen verzorgd voor ITIL en PRINCE2 in zowel Nederlands als Engels en ook hebben een aantal collega’s inmiddels via de open inschrijving trainingen gevolgd op het gebied van ITIL, PRINCE2, ASL en BISL. Beiden groepen waren erg enthousiast over de trainingen door de interactieve manier waarop de trainingen werd gegeven, het hoge kennisniveau van de trainers en bij de open inschrijvingen ook de locatie en catering. Het contact met IT Management Group ervaar ik als erg prettig doordat ze steeds snel een passende offerte voor een goede prijs weten neer te leggen.

    Niels Wullink Provincie Gelderland
    8/10 -Rating8
    Medewerker Advies I&A De Provincie Gelderland heeft met 10 van haar medewerkers een maatwerk training BiSL in één dag doorlopen. De doelstelling was om met elkaar kennis te maken met BiSL als best practice voor functioneel beheer en om daarbij direct een duidelijke verbinding naar de praktijk te leggen. Enkele quotes van onze deelnemers: "Het was een pittige training, het tempo lag goed en de trainer heeft ervoor gezorgd dat iedereen goed werd meegenomen!" "Deze training heeft mij geholpen om met een andere blik naar mijn eigen werkzaamheden te kijken en ook naar de verbanden met de rest van de organisatie."

    S. Kloos Hotelschool The Hague
    8/10 -Rating8
    Manager afdeling Automatisering De medewerkers van de helpdesk en netwerk service desk hebben de training ITIL Foundation bij de IT Management Group gevolgd. Zowel training als trainer waren inspirerend voor de medewerkers en er was veel ruimte voor het bespreken van praktijkvoorbeelden. Ik ben tevreden over de kwaliteit die IT Management Group levert en daarom gaan de functioneel beheerders tevens op voor een training BiSL Foundation bij ITMG.

    M. Wijbenga Pensioenfonds Horeca & Catering
    9/10 -Rating9
    Teamleider Functioneel & Technisch Beheer De IT Management Group heeft voor ons een in-company masterclass verzorgd voor een groep van 13 medewerkers. De masterclass werd als een wervelwind verzorgd, er is in korte tijd veel kennis gedeeld en overgebracht! Het was goed om op deze manier iedereen weer extra fris en enthousiast te krijgen om boven de praktijk te gaan hangen. We gaan zeker aan de slag met deze materie bij de verdere professionalisering van onze beheerorganisatie. Hartstikke bedankt!

    M. van Grieken Ministerie van SZW
    9/10 -Rating9
    Hoofd Document en Informatie Management SZW Aan de IT Management Group is gevraagd om mijn afdeling van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid te ondersteunen bij het verder professionaliseren van het team functioneel beheer. De IT Management Group heeft DIM FB onder andere ondersteund bij het verder inrichten van kennisdeling en achtervang, het verder verkrijgen van inzicht en overzicht over de verschillende beheerdomeinen, het verder structureren van taken en verantwoordelijkheden en het gezamenlijk opzetten van een belangrijkste beheerprocessen zoals incidentbeheer, probleembeheer, wijzigingenbeheer, transitie en gebruikersondersteuning. Als uitgangspunt voor deze professionalisatie is de best practice BiSL gebruikt. De IT Management Group heeft ook een aantal trainingen voor mijn team verzorgd: BiSL, Klantgericht Communiceren en Testen volgens TMap. Gedurende het traject is met het team door de IT Management Group ook gewerkt aan teambuilding en eigenaarschap. Het traject is na een half jaar afgesloten met een geslaagde teambuildingsdag. Ik ben erg tevreden over de inzet, kennis en kunde van IT Management Group.

    Ilhan Yalcin Q8
    9/10 -Rating9
    Q8 was op zoek naar een partner voor het standaardiseren van hun IT processen internationaal gezien ter voorbereiding op een ITSM pakketkeuze. De IT Management Group heeft voor Q8 daartoe een aantal workshops georganiseerd om het gewenste procesverloop vast te stellen voor de processen incident management, change management en configuration management. Voor de analyse van de processen en tijdens de workshops is de ITIL best practice gebruikt. Q8 is zeer tevreden over de vlotte wijze waarop de IT Management Group invulling heeft gegeven aan deze opdracht.

    Referenties open inschrijving trainingen

    K. Sijbesma Thales
    8/10 -Rating8
    ITIL Foundation is een goede training. Er is voldoende balans tussen theorie en praktijk.

    Michel Vossenberg Fox Consultancy
    8/10 -Rating8
    ITIL V3 OSA is een prima training, een goede verdiepingsslag op de operationele ITIL-processen en functies. De training is aan te raden voor een ieder die werkzaam is binnen dit werkgebied.

    D. Muntendam
    10/10 -Rating10
    TMap Next Test Engineer is een goede training. Het vele lesstof werd goed behandeld en in sommige onderwerpen extra tijd gestoken. De stof werd daardoor goed beheersbaar. De trainer is ervaren en weet waar hij het over heeft.

    P. van Baalen DBC Onderhoud
    8/10 -Rating8
    ITIL Foundation V3 is een erg waardevolle training, er wordt veel stof behandeld in korte periode.

    Mariska Schill GBF
    8/10 -Rating8
    ITIL V3 PPO is een goede training.

    D. de Caluwé Flowserve BV
    8/10 -Rating8
    De training PRINCE2 Foundation is een praktijkgerichte training. Echt een aanrader! De trainer was erg energiek, geen saaie momenten!

    J. Jansen Rabobank
    8/10 -Rating8
    TMap Next Test Manager is een prima training.

    Leander Versleijen Onderwijsstichting MOVARE
    9/10 -Rating9
    ITIL V3 Foundation is een goede training. Er is veel interactie en een goede voorbereiding. De training verleent handvatten voor de praktijk.

    H. Hendriksen Rijnstate
    9/10 -Rating9
    ITIL Service Strategy is een prima training. De trainer is erg goed. Hij heeft veel kennis en weet dit goed over te dragen.

    Ton Disselhorst Saab Technologies B.V.
    9/10 -Rating9
    De manier waarop Jan deze online-training gegeven heeft. TOP!