Rating9

Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


J. van Son Alliander NV
9/10 -Rating9
PRINCE2 Practitioner is een goede training, in een prima tempo. De afwisseling tussen theorie en praktijk is ook prima.

J. van der Linden HTM
9/10 -Rating9
De training ITIL Release, Control & Validation is super! De training heeft een goede diepgang, in een goed tempo.

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ISM Foundation

    ISM Foundation

    Prijs: € 800,-
    Duur: 2 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    26-10-2020 en 27-10-2020 (Klassikaal - Den Haag en Online)

    inschrijven voor deze training

    ISM staat voor Integrated Service Management en is een standaardmethode voor de inrichting en verbetering van uw IT-beheer. ISM bevat het beste uit de praktijk van een groot aantal organisaties, en is geheel compatibel met populaire referentiemodellen zoals ITIL, ASL, en MOF.

    De 10 Voordelen van ISM

    1. Een snelle verbetering van uw dienstverlening en van uw klanttevredenheid, omdat Integrated Service Management in korte tijd bijdraagt aan een effectievere en efficiëntere organisatie.
    2. Meer dan 50% besparing op de traditionele implementatiekosten van IT-beheer.
    3. Een veel snellere invoering van IT-beheer, door de sterke standaardisatie van de methode.
    4. Een sterke vereenvoudiging van de complexiteit van ITIL en/of ASL.
    5. Een flexibele fasering van de verbetering van uw IT-beheer, volgens uw eigen prioriteiten
    6. Meer draagvlak onder uw medewerkers, omdat ISM eenvoudig te begrijpen en te gebruiken is.
    7. Een besparing op de procesmanagementkosten, omdat het ISM-procesmodel slechts zes logisch geordende en geïntegreerde processen bevat. Het model is daardoor overzichtelijk en goed beheersbaar en aan te sturen.
    8. Een goede aansluiting op bestaande kennis en begrippen bij uw beheerders, omdat de ISM-processen goed aansluiten op de beschrijvingen uit ITIL, ASL en MOF.
    9. Een forse besparing op de inrichtingskosten van uw helpdesktool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde inrichtingen van bekende tools, waardoor een snelle en optimale integratie ontstaat met de processen en uw organisatie.
    10. Een forse besparing op de beschrijving van uw processen en de inrichting van uw publicatietool: ISM maakt gebruik van gestandaardiseerde procesmodellen die in de meeste bekende publicatietools plug-and-play zijn.

    Zie ook: Wat is ISM.

    De ISM Foundation training
    De tweedaagse training Integrated Service Management Foundation heeft als doel de deelnemer op hoofdlijnen inzicht te verschaffen in de werkwijze van een IT-beheerorganisatie, volgens de aanpak van de Integrated Service Management-methode, zodat de deelnemer in staat is te functioneren in een organisatie waar Integrated Service Management het gehanteerde referentiekader is.

    Trainingsmateriaal
    De training is gebaseerd op een gedetailleerde syllabus. Daarnaast krijgt u het Integrated Service Management Foundation boek uitgereikt. De tweedaagse ISM training is vergelijkbaar met de driedaagse training ITIL Foundation, maar is meer op de dagelijkse praktijk van IT-beheerders ingesteld, en is gebaseerd op de eenvoudig te begrijpen aanpak van de ISM-methode.

    Toetsing en certificaat
    Inzicht in de ISM-methode, op Foundation niveau, wordt getoetst door het afnemen van een individueel examen van 40 multiple-choice vragen op papier. Het examen wordt centraal door een geaccrediteerde examenorganisatie afgenomen. Eenmaal per kwartaal bestaat de mogelijkheid tot het afleggen van het examen in Amersfoort op een centrale en uitstekend bereikbare locatie. ITMG kan u desgewenst aanmelden voor het examen bij de centrale instantie. Bij in-house trainingen kunnen de examens ook in-house worden afgenomen.

    ISM-Register
    Deelnemers die een voldoende voor het Foundation examen hebben gehaald, ontvangen het certificaat Integrated Service Management Foundation en worden (desgewenst anoniem) opgenomen in het ISM-Register.

    Trainingsduur en kosten
    De training Integrated Service Management Foundation wordt u aangeboden door de IT Management Group als geaccrediteerde Integrated Service Management-opleidingspartner. De training Integrated Service Management Foundation duurt 2 dagen. De kosten voor de training ISM bedragen € 800,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW.

    Examen Integrated Service Management
    Het examengeld bedraagt € 200,- excl. BTW. Het examen wordt op afspraak voor u ingepland.

    Docenten en locaties

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    Advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    M. Algra
    8/10 -Rating8
    ISM Foundation is een duidelijke training, waarin alle processen aan bod komen. De training is goed te volgen.

    M. Methorst
    9/10 -Rating9
    ISM Foundation is een goed opgebouwde en heldere training. De trainer heeft een prettige open houding en goede kennis van de materie.

    S. Schets
    9/10 -Rating9


    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ISM Foundation:

    26 October 2020
    Training Integrated Service Management Foundation (ISMF)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Den Haag en Online)
    _____ _____ _____