Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Informatie ITIL

  • Wat is ITIL?
  • ITIL FAQ
  • Trainingslocaties


    Referenties


    T. Tulleners UWV
    De Masterclass Servicemonitoring is een goede training. De trainer heeft uitstekende kennis van zaken.

    Erkan Sonmez Provincie Zuid-Holland
    ITIL Foundation is een zeer goede training!

    Overzicht referenties

    Klanten van ITMG


    Gemeente Den Haag
    Biblotheekservice
    SVB
    TVM
    Hogeschool van Amsterdam
    Realworldsystems
    DSV
    Rijkswaterstaat
    IGJ
    Overzicht klanten

    Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® 4 Foundation Bridge

    ITIL® 4 FOUNDATION BRIDGE

    Prijs: € 475,-
    Duur: 1 dag
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    27-08-2019 (Utrecht)
    03-10-2019 (Utrecht)
    06-11-2019 (Utrecht)
    17-12-2019 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    ITIL 4 is de nieuwe editie van het meest gehanteerde best practice framework voor IT-servicemanagement ter wereld. Digitale transformatie en technologie drijven organisaties naar een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving.

    De kern van ITIL 4 is het service-waardesysteem (service value system- SVS) en het vier-dimensiemodel (four dimension model) van waaruit elk onderdeel van het SVS overwogen wordt.De kerncomponenten van het SVS zijn de service-waardeketen (ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement).

    Speciaal voor mensen die reeds bekend zijn met ITIL en die al in het bezit zijn van het certificaat ITIL V3 (de voorloper van ITIL 4) organiseert IT Management Group de ITIL® 4 Foundation Bridge training. In deze training van één dag wordt u meegenomen in de veranderingen van ITIL 4 ten opzichte van ITIL V3. Met de inbegrepen ITIL 4 eLearning omgeving kunt u zicht maximaal voorbereiden op het ITIL 4 Foundation examen.

    Uw profiel
    Bent u in het bezit van een ITIL V3 certificaat en bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de ITIL 4 Bridge training zeer geschikt!

    Professioneel en praktijkgericht
    In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

    1. ITIL 4 en de veranderingen ten opzichte van ITIL V3
    – De belangrijkste servicemanagement concepten
    – De vier dimensies van servicemanagement
    – Het doel en de componenten van het ITIL service-waardesysteem
    – De leidende principes (adopteren en aanpassen)
    – De activiteiten binnen de service-waardeketen en de onderlinge relaties
    – Kennis en begrip van de belangrijkste werkwijzen
    2. Examentraining

    Let op, onderwerpen in deze training worden in een snel tempo behandeld, waarbij kennis van basisbegrippen wordt verondersteld. Om aansluitend het examen te kunnen afleggen dient u zich via de eLearning omgeving voor te bereiden. Wilt u meer uitleg over de ITIL 4 best practice of meer ruimte om vragen te stellen dan verwijzen wij u graag naar onze 3-daagse foundation training.

    Aansluitend aan de training kunt u het examen afleggen. U kunt het examen ook op een later moment ook online afleggen of een afspraak maken op één van de kantoren van de IT Management Group.

    Voorkennis
    Kennis van ITIL V3 en het ITIL V3 certificaat is vereist.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL 4 bridge duurt 1 dag. De kosten voor de training bedragen €475,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld ITIL4 Foundation bedraagt €250,- excl. BTW. Het examen wordt direct aansluitend aan de trainingsdag op locatie afgenomen. Indien gewenst kunt u het examen ook op een later moment afleggen.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s

    Referenties

    Thijs Aanhane Dunea
    ITIL Foundation is een goede training, veel stof in korte tijd. De trainer brengt het leuk.

    H. Horning CB&I Lummus
    ITIL V3 Foundation is een goede training, ik ben zeer positief!

    Paul Vlaar Thales
    ITIL Foundation is een goede en duidelijk training!

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Foundation Bridge:

    27 August 2019
    Training ITIL4 Foundation Bridge (ITV4B)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____
    3 October 2019
    Training ITIL4 Foundation Bridge (ITV4B)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____