Rating9

Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Bert Dingemans The Demand Goup
8/10 -Rating8
BiSL is een prima training!

Sandra Foei ING
9/10 -Rating9
BiSL is een heldere training, met ondersteuning van goede praktijkvoorbeelden om de theorie beter te begrijpen.

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL 4 Foundation met slagingsgarantie

    ITIL 4 Foundation met slagingsgarantie

    Prijs: € 900,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    02-09-2020, 03-09-2020 en 10-09-2020 (Klassikaal - Eindhoven en Online )
    17-09-2020, 18-09-2020 en 25-09-2020 (Klassikaal - Utrecht en Online)
    02-11-2020, 03-11-2020 en 09-11-2020 (Klassikaal - Den Haag)
    30-11-2020, 01-12-2020 en 07-12-2020 (Klassikaal - Utrecht)

    inschrijven voor deze training

    ITIL® staat voor Information Technology Infrastructure Library. ITIL is ontstaan uit een verzameling best practices.

    Sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw biedt ITIL® een raamwerk van processen, rollen en verantwoordelijkheden, als een verzameling best practices. De ooit geldende betekenis Information Technology Infrastructure Library is geëvolueerd naar een integrale servicemanagement benadering, gericht op het effectief sturen en managen van de IT-dienstverlening.

    Het doel is op een efficiënte en effectieve wijze het beheer te voeren over alle onderdelen die nodig zijn om een IT-service te leveren. Hierdoor kan klanten worden gegarandeerd dat ze de producten en diensten krijgen die zij verlangen en waarover afspraken zijn gemaakt. Uitgangspunt is het creëren van waarde zoals deze door de klant wordt waargenomen op basis van bruikbaarheid en belang.

    De kern van ITIL 4 is het service-waardesysteem (service value system- SVS) en het vier-dimensiemodel (four dimension model) van waaruit elk onderdeel van het SVS overwogen wordt.De kerncomponenten van het SVS zijn de service-waardeketen (ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement).

    Tijdens de ITIL 4 Foundation training vergaart u kennis over de verschillende begrippen en krijgt u inzicht in de samenhang tussen de kernonderwerpen en de verschillende begrippen.

    Uw profiel

    Bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de kennis van ITIL 4 Foundation voor u onmisbaar!Zie ook de ervaring van deelnemer Arnold Eilering.

    Inhoud training

    In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:
    1. De structuur en voordelen van ITIL Afbeelding ITIL 4
    2. De belangrijkste servicemanagement concepten
    3. De vier dimensies van servicemanagement
    4. Het doel en de componenten van het ITIL service-waardesysteem
    5. De leidende principes (adopteren en aanpassen)
    6. De activiteiten binnen de service-waardeketen en de onderlinge relaties
    7. Kennis en begrip van de belangrijkste werkwijzen
    8. Examentraining

    De training ITIL 4 Foundation duurt 3 dagen en is inclusief het examen, dat in de middag van de derde trainingsdag op locatie wordt afgenomen.

    Voorkennis

    Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

    Certificaat

    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

    Trainingsduur en kosten

    De training ITIL 4 Foundation duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen €250,-. De totale prijs bedraagt € 1150,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW. Het examen wordt direct aansluitend aan de derde trainingsdag op locatie afgenomen. Het ITIL Foundation examen op basis van open inschrijving wordt u aangeboden met slagingsgarantie! De slagingsgarantie houdt in dat u – mocht u onverhoopt toch niet in één keer voor het examen slagen – u eenmalig op kosten van de IT Management Group herexamen kunt afleggen.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    ITIL advies en detachering

    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties ITIL 4

    Diepen
    10/10 -Rating10
    Duidelijk en goed tempo !

    RB Geluidstechniek
    10/10 -Rating10
    Veel proefvragen.

    Graficom
    8/10 -Rating8
    Ik vond de trainer duidelijk en op een correcte manier de meeste inhoud overbrengen.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Foundation:

    2 September 2020
    Training ITIL 4 Foundation (ITV4F)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Eindhoven en Online )
    _____ _____ _____
    17 September 2020
    Training ITIL 4 Foundation (ITV4F)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht en Online)
    _____ _____ _____