Rating9

Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


P. van Diermen Gemeente Utrecht
8/10 -Rating8
BiSL is een fijne training. De trainer was erg goed en stond duidelijk "boven" de stof.

R. Bergevoet Sligro
8/10 -Rating8
De Masterclass Servicemonitoring sluit goed aan bij mijn verwachtingen, al is het tempo soms snel. Ik waardeer de Masterclass en de trainer met een acht!

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL 4 Foundation met slagingsgarantie

    ITIL 4 Foundation met slagingsgarantie

    Prijs: € 900,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen

    Locaties en data

    De training ITIL 4 Foundation met slagingsgarantie kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amsterdam of Eindhoven. Ook is in-company of maatwerk mogelijk. Hieronder staan de nu ingeplande trainingsmogelijkheden op basis van open inschrijving. Staat uw voorkeurslocatie er niet bij? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden.

    11-05-2021, 12-05-2021 en 19-05-2021 (Online)
    22-06-2021, 23-06-2021 en 01-07-2021 (Klassikaal - Utrecht en Online)
    15-07-2021, 16-07-2021 en 23-07-2021 (Klassikaal - Den Haag)
    02-09-2021, 03-09-2021 en 10-09-2021 (Klassikaal - Utrecht)
    05-10-2021, 06-10-2021 en 12-10-2021 (Klassikaal - Utrecht)
    08-12-2021, 09-12-2021 en 15-12-2021 (Klassikaal - Den Haag)

    inschrijven voor deze training

    ITIL® staat voor Information Technology Infrastructure Library. ITIL is ontstaan uit een verzameling best practices.

    Sinds de jaren tachtig van de vorige eeuw biedt ITIL® een raamwerk van processen, rollen en verantwoordelijkheden, als een verzameling best practices. De ooit geldende betekenis Information Technology Infrastructure Library is geëvolueerd naar een integrale servicemanagement benadering, gericht op het effectief sturen en managen van de IT-dienstverlening.

    Het doel is op een efficiënte en effectieve wijze het beheer te voeren over alle onderdelen die nodig zijn om een IT-service te leveren. Hierdoor kan klanten worden gegarandeerd dat ze de producten en diensten krijgen die zij verlangen en waarover afspraken zijn gemaakt. Uitgangspunt is het creëren van waarde zoals deze door de klant wordt waargenomen op basis van bruikbaarheid en belang.

    De kern van ITIL 4 is het service-waardesysteem (service value system- SVS) en het vier-dimensiemodel (four dimension model) van waaruit elk onderdeel van het SVS overwogen wordt.De kerncomponenten van het SVS zijn de service-waardeketen (ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement).

    Tijdens de ITIL 4 Foundation training vergaart u kennis over de verschillende begrippen en krijgt u inzicht in de samenhang tussen de kernonderwerpen en de verschillende begrippen.

    Uw profiel

    Bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de kennis van ITIL 4 Foundation voor u onmisbaar!
    Zie ook de ervaring van deelnemer Arnold Eilering.

    Inhoud training

    In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:
    1. De structuur en voordelen van ITIL Afbeelding ITIL 4
    2. De belangrijkste servicemanagement concepten
    3. De vier dimensies van servicemanagement
    4. Het doel en de componenten van het ITIL service-waardesysteem
    5. De leidende principes (adopteren en aanpassen)
    6. De activiteiten binnen de service-waardeketen en de onderlinge relaties
    7. Kennis en begrip van de belangrijkste werkwijzen
    8. Examentraining

    De training ITIL 4 Foundation duurt 3 dagen en is inclusief het examen, dat in de middag van de derde trainingsdag op locatie wordt afgenomen.

    Voorkennis

    Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.

    Certificaat

    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

    Trainingsduur en kosten

    De training ITIL 4 Foundation duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen €250,-. De totale prijs bedraagt € 1150,- deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW. Het examen wordt direct aansluitend aan de derde trainingsdag op locatie afgenomen. Het ITIL Foundation examen op basis van open inschrijving wordt u aangeboden met slagingsgarantie! De slagingsgarantie houdt in dat u – mocht u onverhoopt toch niet in één keer voor het examen slagen – u eenmalig op kosten van de IT Management Group herexamen kunt afleggen.

    Docenten

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

    ITIL advies en detachering

    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties ITIL 4


    9/10 -Rating9
    Goed gebruik van online middelen! Leuke en relaxte training ondanks de vele informatie!

    Brian Lacet ALTEN Nederland
    10/10 -Rating10
    Duidelijke uitleg, fijne tooling om te oefenen (metric.nl) -> heldere samenvattingen. geen directe verbeteringen die ik kan benoemen.

    Rogier Hillebrandt
    9/10 -Rating9
    Fijne luisterstem en fijn dat er aan de hand van activiteiten les wordt gegeven. Humor en weet waar over hij het heeft. Ga zo door! 🙂

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Foundation:

    11 May 2021
    Training ITIL 4 Foundation
    ITMG Locatie
    (Online)
    _____ _____ _____
    22 June 2021
    Training ITIL 4 Foundation
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht en Online)
    _____ _____ _____