Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Ramon Sanders
9/10 -Rating9
Duidelijk, to the point, interactief genoeg

jeroen sikkema
9/10 -Rating9
Goed was de interactiviteit. Je leert altijd bij, ook al heb je alles al eens eerder gehad m.b.t. concepten uit NLP en andere communicatie trainingen. Stof was makkelijk te volgen en de TIPS tussen neus en lippen door maakten de materie inzichtelijk.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Specialist Create, Deliver and Support

    ITIL Specialist Create, Deliver and Support

    ATO logo ITMG

    Prijs: € 1250,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen

    Locaties en data

    De training ITIL Specialist Create, Deliver and Support kan online of klassikaal worden gevolgd. Klassikale training vindt plaats in Utrecht, Den Haag, Amersfoort, Amsterdam of Eindhoven. Ook is in-company training of maatwerk mogelijk. Hieronder staan de nu ingeplande trainingsmogelijkheden op basis van open inschrijving. Staat uw voorkeurslocatie er niet bij? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden.

    07-02-2022, 08-02-2022 en 15-02-2022 (Klassikaal - Utrecht)
    04-07-2022, 05-07-2022 en 11-07-2022 (Klassikaal - Utrecht)
    01-12-2022, 02-12-2022 en 09-12-2022 (Klassikaal - Utrecht)

    inschrijven voor deze training

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheren van de werking van IT-enabled en digitale producten en services, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering.

    Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen. ITIL 4 Foundation is een vereiste.

    De ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support (CDS) training maakt onderdeel uit van de ITIL Managing Professional certificering. Deze certificering is gericht op IT-professionals binnen hedendaagse technologische en digitale teams. De Managing Professional certificeringsroute biedt praktische en technische kennis over het uitvoeren van succesvolle IT-projecten, teams en workflows en bestaat uit een praktisch trainingsprogramma met vier trainingen.

    ITMG ITIL Managing Professional Route

    De ITIL CDS training geldt ook als zelfstandige certificering (ITIL specialist CDS) en is in feite de ‘kern’ van servicemanagement en relevant voor iedereen met een servicemanagement-profiel, en een must voor iedereen die binnen ITSM werkt.

    ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

    Uw profiel

    Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het beheer van de werking van IT-services, de levering van producten en diensten, inclusief de ontwikkeling, de implementatie, de monitoring en/of de ondersteuning ervan of draagt u er zorg voor dat services worden geleverd en ondersteund volgens overeengekomen niveaus, dan is de training ITIL Create, Deliver & Support een geschikte training voor u.

    Doelgroep: IT-servicemanagement professionals, met name diegenen die verantwoordelijk zijn voor end-end IT-operations management.

    Mogelijke rollen/functies: Service Manager, IT Operations Manager; Service Desk Manager; Development Managers; Developers; Infrastructure Operations Engineer; Change and Release Manager; Incident Manager; Problem Manager; Service Transition Manager; Application Operations Engineer; Availability Manager; IT Coordinator; Network Systems Administrator; IT Support Manager; Technical Support Engineer; Information Security; Data Center Support Specialist

    Inhoud training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

    De reikwijdte van deze professionele en praktijkgerichte training is naast de IT-levering en IT-ondersteunings-activiteiten gericht op het ‘creëren’ van IT-services. De context betreft de integratie van verschillende waarde-stromen en activiteiten voor het creëren, leveren en ondersteunen van IT-producten en IT-services, maar ook voor ondersteunende practices, methoden en hulpmiddelen.

    Er is aandacht voor de service-prestaties, de kwaliteit van de service en verbetermethoden om innovatieve en betrouwbare, op technologie gebaseerde services aan klanten te blijven leveren in een steeds competitievere markt.

    De specifieke onderwerpen die aan bod komen zijn:
    • ITIL 4 Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Create, Deliver & Support.
    • Hoe wordt een service value stream gepland en gebouwd om services te creëren, te leveren en te ondersteunen.
    • Hoe dragen de ITIL practices bij aan het creëren, het leveren en het ondersteunen van het Service Value System en de value streams.
    • Hoe worden services gecreëerd, geleverd en ondersteund; het managen van queues en backlogs en het prioriteren van werk, kopen versus bouwen, sourcing-opties en service integratie en management.

    Voorkennis

    Om het examen ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® 4 Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te doorlopen.

    Certificaat ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support

    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support.

    Trainingsduur en kosten

    De training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 1600,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Docenten

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

    ITIL advies en detachering

    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Huub Ruijters Thermofischer Scientifice
    10/10 -Rating10
    Duidelijk, afgestemd op het kennis niveau. Voldoende wisselend als het gaat om theorie, praktijk en opdrachten. Prettige sfeer.

    Peter van de Nesse ABNAMRO
    10/10 -Rating10
    Docent heeft juiste kennis en kan dit met voorbeelden goed overbrengen

    Michiel de Kuijper CBG
    9/10 -Rating9
    Knap hoe de cursus, hoewel op afstand, toch zo interactief is gemaakt door de mural en menti-oefeningen.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support:

    7 February 2022
    Training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht)
    _____ _____ _____
    4 July 2022
    Training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht)
    _____ _____ _____