Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties algemeen


James Cronk Total Solutions Europe B.V.
Ik waardeer de training PRINCE2 Foundation met een 7. De trainer was goed, hij maakte veel gebruik van praktijkvoorbeelden.

A. Libau Ministerie van Veiligheid en Justitie
BISL Foundation is een goede training, met een heldere uitleg.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Keylane
SevenTrees
Andriessen
ggze
Academisch Medisch Centrum
Ikea
Westland
HappyCustomers
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

    ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

    Prijs: € 1250,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    14-04-2020, 15-04-2020 en 22-04-2020 (Online)
    24-08-2020, 25-08-2020 en 31-08-2020 (Utrecht)
    09-12-2020, 10-12-2020 en 11-12-2020 (Utrecht)

    inschrijven voor deze training

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties.
    Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen. ITIL 4 Foundation is een vereiste.

    De ITIL DSV training maakt onderdeel uit van de ITIL Managing Professional certificering. Deze certificering is gericht op IT-professionals binnen hedendaagse technologische en digitale teams. De Managing Professional certificeringsroute biedt praktische en technische kennis over het uitvoeren van succesvolle IT-projecten, teams en workflows en bestaat uit een praktisch trainingsprogramma met vier trainingen.

    ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value certificerings route

    De ITIL DSV training geldt ook als zelfstandige certificering (ITIL specialist DSV) en is in het bijzonder relevant voor iedereen in een leveranciersgerichte rol en zich richt op het beheren van een of meer leveranciers en samenwerkt met leveranciers binnen een geïntegreerde ITSM-organisatie.

    ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value certificerings overzicht

    Uw profiel
    Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren, of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren, dan is de training Drive Stakeholder Value een geschikte training voor u.

    Doelgroep: IT-servicemanagement professionals, met name diegenen die zich richten op het beheer van klant-, leveranciers- en/of partnerrelaties.

    Mogelijke rollen/functies: Service Manager, Business Relationship Manager; Enterprise Architect; Project Manager; Supplier Relationship Manager; UX/CX Designer; Service Level Manager; Customer Success Manager; Scrum Master; IT Solutions Manager; Contract Manager; Enterprise Architect; Vendor Manager; Demand Manager.

    Inhoud training
    De reikwijdte van deze training betreft alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. De context betreft de conversie van de vraag naar waarde via IT-enabled services.
    Er is aandacht voor onderwerpen zoals SLA-ontwerp, multi-leveranciersmanagement, communicatie, relatiebeheer, het ontwerp van customer- en user experience, customer journey mapping en tools om de tevredenheid van belanghebbenden te vergroten, wat een integraal onderdeel is van het bedrijfssucces in het huidige concurrerende landschap.

    De specifieke onderwerpen die aan bod komen zijn:
    • ITIL 4 Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Drive Stakeholder Value.
    • Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    • Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    • Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe worden service offerings gedefinieerd.
    • Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    • Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    • Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    • Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® 4 Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 1600,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Huub Ruijters Thermofischer Scientifice
    Duidelijk, afgestemd op het kennis niveau. Voldoende wisselend als het gaat om theorie, praktijk en opdrachten. Prettige sfeer.

    Peter Leijdsman Vestia
    Ik heb in de vijf dagen van de training ongelofelijk veel informatie tot me gekregen. Af en en toe veel droge kost, maar de training heeft het met veel enthousiasme gebracht. Hierdoor blijft het goed hangen!

    Peter Leijdsman Vestia
    Ik heb in de vijf dagen van de training ongelofelijk veel informatie tot me gekregen. Af en en toe veel droge kost, maar de training heeft het met veel enthousiasme gebracht. Hierdoor blijft het goed hangen!

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value:

    14 April 2020
    Training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITILSDSV)
    ITMG Locatie
    (Online)
    _____ _____ _____
    24 August 2020
    Training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITILSDSV)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____