Rating9

Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


E. Zijleman
9/10 -Rating9
De Masterclass Service Level Agreements heeft een mooie balans tussen theorie en praktijk. De trainer is helder, scherp en geinteresseerd. Er is veel ruimte voor eigen inbreng.

P. Venbrux
9/10 -Rating9
De training BiSL wordt goed gegeven, ik waardeer de trainer met een 9! Er wordt gebruik gemaakt van heldere praktijkvoorbeelden.

Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

    ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value

    Prijs: € 1250,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    09-12-2020, 10-12-2020 en 11-12-2020 (Klassikaal - Utrecht )
    13-04-2021, 14-04-2021 en 21-04-2021 (Klassikaal - Utrecht)

    inschrijven voor deze training

    Deze training is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheer en de integratie van stakeholders, gericht op de customer journey en ervaring en het bevorderen van partner en leverancier relaties.
    Het volgen van een geaccrediteerde training is verplicht om volledig inzicht in het kernmateriaal te krijgen. ITIL 4 Foundation is een vereiste.

    De ITIL DSV training maakt onderdeel uit van de ITIL Managing Professional certificering. Deze certificering is gericht op IT-professionals binnen hedendaagse technologische en digitale teams. De Managing Professional certificeringsroute biedt praktische en technische kennis over het uitvoeren van succesvolle IT-projecten, teams en workflows en bestaat uit een praktisch trainingsprogramma met vier trainingen.

    ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value certificerings route

    De ITIL DSV training geldt ook als zelfstandige certificering (ITIL specialist DSV) en is in het bijzonder relevant voor iedereen in een leveranciersgerichte rol en zich richt op het beheren van een of meer leveranciers en samenwerkt met leveranciers binnen een geïntegreerde ITSM-organisatie.

    Uw profiel

    Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren, of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren, dan is de training Drive Stakeholder Value een geschikte training voor u.

    Doelgroep: IT-servicemanagement professionals, met name diegenen die zich richten op het beheer van klant-, leveranciers- en/of partnerrelaties.

    Mogelijke rollen/functies: Service Manager, Business Relationship Manager; Enterprise Architect; Project Manager; Supplier Relationship Manager; UX/CX Designer; Service Level Manager; Customer Success Manager; Scrum Master; IT Solutions Manager; Contract Manager; Enterprise Architect; Vendor Manager; Demand Manager.

    Inhoud training

    De reikwijdte van deze training betreft alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. De context betreft de conversie van de vraag naar waarde via IT-enabled services.
    Er is aandacht voor onderwerpen zoals SLA-ontwerp, multi-leveranciersmanagement, communicatie, relatiebeheer, het ontwerp van customer- en user experience, customer journey mapping en tools om de tevredenheid van belanghebbenden te vergroten, wat een integraal onderdeel is van het bedrijfssucces in het huidige concurrerende landschap.

    De specifieke onderwerpen die aan bod komen zijn:
    • ITIL 4 Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Drive Stakeholder Value.
    • Wat is een customer journey en hoe wordt deze ontworpen.
    • Hoe de aandacht richten op bepaalde marktsegmenten of doelgroepen (targeting) en hoe worden relaties met belanghebbenden bevorderd.
    • Hoe wordt (klant)vraag gevormd en hoe worden service offerings gedefinieerd.
    • Hoe wordt verwachting afgestemd en hoe worden servicedetails overeengekomen.
    • Hoe vindt onboarding en offboarding van klanten en gebruikers plaats.
    • Hoe wordt gezamenlijk en voortdurend waarde in een co-creatie gerealiseerd en gewaarborgd.
    • Hoe wordt service-waarde gerealiseerd en gevalideerd.

    Voorkennis

    Om het examen ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® 4 Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te doorlopen.

    Certificaat

    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value.

    Trainingsduur en kosten

    De training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 1600,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    ITIL advies en detachering

    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Mariska Schill PGB Pensioendiensten
    9/10 -Rating9
    Tempo, niveau en af en toe even terug halen van ITIL V3 kennis. De docent was uitstekend, heb verder geen aanvullingen wat er beter kan.

    Peter van de Nesse ABNAMRO
    10/10 -Rating10
    Docent heeft juiste kennis en kan dit met voorbeelden goed overbrengen

    Michiel de Kuijper CBG
    9/10 -Rating9
    Knap hoe de cursus, hoewel op afstand, toch zo interactief is gemaakt door de mural en menti-oefeningen.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value:

    9 December 2020
    Training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITILSDSV)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht )
    _____ _____ _____
    13 April 2021
    Training ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value (ITILSDSV)
    ITMG Locatie
    (Klassikaal - Utrecht)
    _____ _____ _____