Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Informatie ITIL

  • Wat is ITIL?
  • ITIL FAQ
  • Trainingslocaties


    Referenties


    J. van Son Alliander NV
    PRINCE2 Foundation is een goede en leerzame training. Er is een goede balans tussen theorie en opdrachten.

    Oswald Hesp KLPD
    ITIL V3 SOA is een prima training.

    Overzicht referenties

    Klanten van ITMG


    TU Delft
    Robidus
    Springest
    Brocacef
    PGGM
    Hogeschool van Amsterdam
    TUE
    DWM
    ICT
    Overzicht klanten

    Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® Continual Service Improvement

    ITIL® CONTINUAL SERVICE IMPROVEMENT

    Prijs: € 1250,-
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    09-09-2019 t/m 10-09-2019 en 17-09-2019 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!

    Professioneel en praktijkgericht
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:

    1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
    2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
    3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
    4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
    5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Continual Service Improvement.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Continual Service Improvement duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    J. Assen Kamer van Koophandel
    ITIL Continual Service Improvement, onderdeel van het ITIL Expert Track, is een zeer goede training. De trainer was ook erg goed, ik waardeer hem met een 10!

    M. Daalmeijer
    ITIL Continual Service Improvement is een effectieve training. De trainer is zeer ervaren. Er wordt tijdens de training gebruik gemaakt van veel praktijkvoorbeelden.

    R. hendriks
    ITIL Continual Service Improvement is een prima training. Het heeft zeker aan mijn verwachtingen en wensen voldaan. De training was goed te volgen.

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL Continual Service Improvement:

    9 September 2019
    Training ITIL® Continual Service Improvement (ITV3-CSI)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____