IT Management Group.Inspireren, opleiden en coachen.
Home » Training » IT Management »
- informatie aanvragen -
ITIL Continual Service Improvement
Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving of in-company.
Indicatie duur: 3 dagen
op locatie bij ITMG of op uw eigen locatie
Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.
Uw profiel
Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!
Inhoud training
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:
1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.
Voorkennis
Om het examen ITIL Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.
Certificaat
Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Continual Service Improvement.
Examen en voertaal
De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.
Docenten
De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers hebben ruime ervaring, zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.
ITIL advies en detachering
Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.
Referenties