Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


D. de Wit
9/10 -Rating9
PRINCE2 Foundation is een goed verzorgde training met een duidelijke doelstelling.

Francois van Velthoven ING Real estate B.V.
8/10 -Rating8
Prince2 Foundation is een heldere training, gepaard met nuttige praktijkvoorbeelden. De locatie is top.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Continual Service Improvement

    ITIL Continual Service Improvement

    Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving of in-company.

    Indicatie duur: 3 dagen
    op locatie bij ITMG of op uw eigen locatie

    - informatie aanvragen -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!

    Inhoud training
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:

    1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
    2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
    3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
    4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
    5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Continual Service Improvement.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Docenten

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers hebben ruime ervaring, zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    A. Beerendonk Kamer van Koophandel
    9/10 -Rating9
    ITIL CSI, onderdeel van het ITIL Expert Track, is een goede training. Er heerste een goede sfeer en er was voldoende gelegenheid om praktijkervaringen te bespreken.

    M. Daalmeijer
    9/10 -Rating9
    ITIL Continual Service Improvement is een effectieve training. De trainer is zeer ervaren. Er wordt tijdens de training gebruik gemaakt van veel praktijkvoorbeelden.

    R. hendriks
    8/10 -Rating8
    ITIL Continual Service Improvement is een prima training. Het heeft zeker aan mijn verwachtingen en wensen voldaan. De training was goed te volgen.

    - informatie aanvragen -