Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties algemeen


F. Huning Huning Automatisering
Overview ITIL, ASL en BiSL is een prima training. Het geeft een goede indruk van de verschillende methodieken.

Peter Spaans DJI
BISL Foundation is een goed verzorgde training, met een inhoudelijk zeer sterke trainer.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


Logius
FME
Doxis
TVM
Centrum voor Dienstverlening
Ziekenhuis Jeroen Bosch
Gemeente Eindhoven
TUE
Dictu
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Continual Service Improvement

    ITIL Continual Service Improvement

    Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving of in-company.

    Indicatie duur: 3 dagen
    op locatie bij ITMG of op uw eigen locatie

    - informatie aanvragen -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u (IT-) Manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant, ICT-professional of Service Level Manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Continual Service Improvement processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Dan is de training ITIL® Continual Service Improvement wat u zoekt!

    Inhoud training
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Continual Service Improvement krijgt u inzicht in:

    1. Handreikingen om de activiteiten en technieken binnen ITIL® Continual Service Improvement te kunnen managen en besturen;
    2. Introductie, doel en uitgangspunten van Continual Service Improvement;
    3. Het proces, de methoden, technieken, principes, concepten en activiteiten binnen Continual Service Improvement;
    4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
    5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Continual Service Improvement te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Continual Service Improvement bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Continual Service Improvement.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    A. Beerendonk Kamer van Koophandel
    ITIL CSI, onderdeel van het ITIL Expert Track, is een goede training. Er heerste een goede sfeer en er was voldoende gelegenheid om praktijkervaringen te bespreken.

    R. hendriks
    ITIL Continual Service Improvement is een prima training. Het heeft zeker aan mijn verwachtingen en wensen voldaan. De training was goed te volgen.

    M. Daalmeijer
    ITIL Continual Service Improvement is een effectieve training. De trainer is zeer ervaren. Er wordt tijdens de training gebruik gemaakt van veel praktijkvoorbeelden.

    - informatie aanvragen -