Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

Wat is klassikaal?

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

Wat is online?

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

Wat is e-learning?

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
St Jacobsstraat 123-135

ITMG Utrecht

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam
Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Poyee Man
8/10 -Rating8
Herkenbaar én met praktijkvoorbeelden!

E. Dragstra
9/10 -Rating9
De training PRINCE2 Practitioner geeft een goed indruk van wat PRINCE2 behelst. De trainer speelt goed in op de wensen van de cursisten.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL 4 Foundation Bridge

    ITIL 4 Foundation Bridge

    ATO logo ITMG

    Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving training of kan als in-company training worden gepland.

    - informatie aanvragen -

    ITIL 4 is de nieuwe editie van het meest gehanteerde best practice framework voor IT-servicemanagement ter wereld. Digitale transformatie en technologie drijven organisaties naar een nieuwe manier van werken in een snel veranderende omgeving.

    De kern van ITIL 4 is het service-waardesysteem (service value system- SVS) en het vier-dimensiemodel (four dimension model) van waaruit elk onderdeel van het SVS overwogen wordt.De kerncomponenten van het SVS zijn de service-waardeketen (ITIL service chain), de werkwijzen (ITIL practices), de leidende principes (ITIL guiding principles), de besturing (governance) en continue verbetering (continual improvement).

    Speciaal voor mensen die reeds bekend zijn met ITIL en die al in het bezit zijn van het certificaat ITIL V3 (de voorloper van ITIL 4) organiseert IT Management Group de ITIL® 4 Foundation Bridge training. In deze training van één dag wordt u meegenomen in de veranderingen van ITIL 4 ten opzichte van ITIL V3. Met de inbegrepen ITIL 4 e-learning omgeving kunt u zicht maximaal voorbereiden op het ITIL 4 Foundation examen, welke u op een moment na de training kunt inplannen.

    Uw profiel

    Bent u in het bezit van een ITIL V3 certificaat en bent u werkzaam in de IT op het gebied van beheer of exploitatie? Of geeft u leiding binnen dit vakgebied? Of bent u als intermediair werkzaam tussen gebruikers- en IT-organisatie? Dan is de ITIL 4 Bridge training zeer geschikt!

    Inhoud training

    In deze professionele en praktijkgerichte training komen de volgende onderwerpen aan bod:

    1. ITIL 4 en de veranderingen ten opzichte van ITIL V3
    – De belangrijkste servicemanagement concepten
    – De vier dimensies van servicemanagement
    – Het doel en de componenten van het ITIL service-waardesysteem
    – De leidende principes (adopteren en aanpassen)
    – De activiteiten binnen de service-waardeketen en de onderlinge relaties
    – Kennis en begrip van de belangrijkste werkwijzen
    2. Examentraining

    Let op, onderwerpen in deze training worden in een snel tempo behandeld, waarbij kennis van basisbegrippen wordt verondersteld. U dient zich via de e-learning omgeving voor te bereiden. Wilt u meer uitleg over de ITIL 4 best practice of meer ruimte om vragen te stellen dan verwijzen wij u graag naar onze 3-daagse foundation training.

    Trainingsduur en kosten

    De duur van de training ITIL Foundation Bridge kan op uw wensen worden afgestemd en is inclusief voucher voor het examen dat op een zelf uitgekozen datum en tijdstip kan worden ingepland en afgelegd. Neemt u voor een indicatie van de kosten contact op met de IT Management Group.

    Voorkennis

    Kennis van ITIL V3 en het ITIL V3 certificaat is vereist.

    Certificaat

    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® 4 Foundation Certificate in IT Service Management.

    Docenten

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

    ITIL advies en detachering

    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s

    Referenties

    Remy Bosch Dunea
    8/10 -Rating8
    ITIL Foundation is een goede training.

    Stefan Haack Thales
    8/10 -Rating8
    Ik waardeer de training ITIL Foundation met een 8!

    J. Scorea Morpho
    9/10 -Rating9
    ITIL V3 Foundation is een zeer goede training. De trainer brengt de stof goed over.

    Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving training of kan als in-company training worden gepland.

    - informatie aanvragen -