Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties algemeen


A. Beerenk Kamer van Koophandel
Door de training ITIL Managing Across the Lifecycle zie ik het verband tussen de verschilende fases. De trainer weet op een boeiende manier de samenhang aan te tonen.

Werner Lemmers ING
ITIL V3 Foundation is een goede training. De stof wordt goed behandeld en de uitleg is duidelijk.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


DPD
Pensioenfonds Horeca en catering
VanHessen
Sowmedia
Prodin
Academisch Medisch Centrum
rabo
IGJ
Hoogheemraadschap Rijnland
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Operational Support & Analysis

    ITIL Operational Support & Analysis

    Prijs: € 1750,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 4 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    07-05-2020, 08-05-2020, 14-05-2020 en 15-05-2020 (Online - Startgarantie)

    inschrijven voor deze training

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is verdere certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is de training ITIL® Operational Support & Analysis een geschikte training voor u.

    Inhoud training
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Operational Support and Analysis krijgt men inzicht in alle aspecten die van belang zijn wanneer het gaat om het analyseren en operationeel houden van services. Tijdens de training ligt de focus op het continu leveren en analyseren van services. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training ITIL Operational Support & Analysis heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Operational Support & Analysiste kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Operational Support & Analysis bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Operational Support & Analysis.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Operational Support and Analysis duurt 4 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 2100,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    F. van Zanten ING
    ITIL V3 OSA is een prima training, met een goed tempo op een prima locatie. Het is een goede voorbereiding op het examen.

    M. Scheltens
    ITIL Operational Support & Analysis is een zeer goede training. De theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden. De trainer is zeer betrokken.

    Laura van der veen ANWB
    ITIL V3 OSA is een inhoudelijk prima training.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL Operational Support & Analysis:

    7 May 2020
    Training ITIL Operational Support & Analysis (ITV3-OSA)
    ITMG Locatie
    (Online - Startgarantie)
    _____ _____ _____