Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Informatie ITIL

  • Wat is ITIL?
  • ITIL FAQ
  • Trainingslocaties


    Referenties


    Jan van Driel Ministerie van BZK
    TOGAF Foundation is een goed verzorgde training!

    Peter van der Ven ING
    Ik ervaar de training TMap Next test Engineer als positief, door de training is het mij nu duidelijker wat TMap inhoudt. De trainer beschikt over voldoende kennis van zaken.

    Overzicht referenties

    Klanten van ITMG


    Justitiële Informatie Dienst
    Defensie
    SevenTrees
    Sowmedia
    Arrow
    Westhaghe
    MN
    Nationaal Archief
    Avanade
    Overzicht klanten

    Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® Operational Support & Analysis

    ITIL® OPERATIONAL SUPPORT & ANALYSIS

    Prijs: € 1750,-
    Duur: 4 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    04-11-2019 t/m 05-11-2019 en 11-11-2019 t/m 12-11-2019 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is verdere certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is de training ITIL® Operational Support & Analysis een geschikte training voor u.

    Professioneel en praktijkgericht
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Operational Support and Analysis krijgt men inzicht in alle aspecten die van belang zijn wanneer het gaat om het analyseren en operationeel houden van services. Tijdens de training ligt de focus op het continu leveren en analyseren van services. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training ITIL Operational Support & Analysis heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Operational Support & Analysiste kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Operational Support & Analysis bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Operational Support & Analysis.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Operational Support and Analysis duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen €1750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Michel Vossenberg Fox Consultancy
    ITIL V3 OSA is een prima training, een goede verdiepingsslag op de operationele ITIL-processen en functies. De training is aan te raden voor een ieder die werkzaam is binnen dit werkgebied.

    Laura van der veen ANWB
    ITIL V3 OSA is een inhoudelijk prima training.

    Jan Borst Bee Smart
    ITIL V3 OSA is een goede training. Het zijn intensieve dagen, daarom is het erg prettig dat de dagen verspreid zijn over twee weken.

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL Operational Support & Analysis:

    4 November 2019
    Training ITIL® Operational Support & Analysis (ITV3-OSA)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____