Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties


A. van der Plas Dunea N.V.
PRINCE2 Foundation is een goede training. De training heeft voldaan aan mijn verwachtingen.

Fabian Brunings Intertrustgroup BV
De training ITIL Service Operation heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Ik waardeer de training met een 8. De trainer reageert adequaat op vragen van de deelnemers.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


TU Delft
Onderwijsinspectie
Vestia
ABNAMRO
Katwijk
Spaarne
Wellant College
Nationaal Archief
Motiv
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® Service Design

    ITIL® SERVICE DESIGN

    Prijs: € 1250,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    01-04-2020, 02-04-2020 en 08-04-2020 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u verantwoordelijk voor het ontwerp van diensten, infrastructuren of processen? Bent u werkzaam als auditor, teamleider, service level manager, ontwerper, architect of IT-manager? Dan biedt de training ITIL® Service Design u de gewenste inzichten in het managen, coördineren en integreren van het ontwerp van nieuwe en gewijzigde services in de Service Lifecycle binnen uw organisatie.

    Professioneel en praktijkgericht
    Deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Design geeft u inzicht in de wijze waarop u grip krijgt op het ontwerpen, coördineren en managen van (de introductie van) nieuwe diensten binnen uw organisatie.
    Tijdens de training komen onderstaande onderwerpen uitvoerig aan bod:

    1. Service Lifecycle concepten en terminologie specifiek gericht op Service Design
    2. Service Design principes
    3. Service Design processen
    4. Service Design technologie gerelateerde activiteiten
    5. Organiseren voor Service Design
    6. Technologische overwegingen
    7. Implementatie en verbetering van Service Design
    8. Uitdagingen, CSF’s en risico’s
    9. Examenvoorbereiding

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Service Design te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Design bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Design.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Service Design duurt 3 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 1600,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    R. van Maurik
    ITIL Service Design is een uitstekende training. Er is voldoende ruimte voor het uitwisselen van ervaringen. De trainer luistert uitstekend. Hij gaat goed in op vragen en onduidelijkheden.

    M. Daalmeijer Gemeente Amsterdam
    De training is een goede begeleiding van de lesstof. De trainer heeft veel ervaring en geeft hierdoor goede praktijkvoorbeelden.

    J. Muijser
    ITIL Service Design is een prima training!

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL Service Design:

    1 April 2020
    Training ITIL® Service Design (ITV3-SD)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____