Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Informatie ITIL

  • Wat is ITIL?
  • ITIL FAQ
  • Trainingslocaties


    Referenties


    M. Ludwig
    Masterclass Integratie ITIL, ASL, BiSL is een zeer goede en complete training, in een snel tempo. Ik waardeer de training en de trainer met een 10!

    C.C. de Vos Woonbron
    TMAP Next Test Engineer is een goede training.

    Overzicht referenties

    Klanten van ITMG


    Thales
    Ciber
    Symantec
    Corbion
    RVO
    Oxfam Novib
    Rijksvastgoedbedrijf
    Sodexo
    ICT
    Overzicht klanten

    Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® Service Offerings & Agreements

    ITIL® SERVICE OFFERINGS & AGREEMENTS

    Prijs: € 1750,-
    Duur: 4 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    01-10-2019 t/m 02-10-2019 en 07-10-2019 t/m 08-10-2019 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u werkzaam als service level manager, servicemanager of portfolio manager of bent u verantwoordelijk voor de kwaliteit van het service level managementproces of de service catalogus binnen een organisatie? Of bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is ITIL® Service Offerings & Agreements (ITIL SOA) een geschikte training voor u.

    Professioneel en praktijkgericht
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL SOA passeren alle aspecten de revue van het aanbieden, overeenkomen en leveren van services. De nadruk ligt op de operationele activiteiten en ondersteunende methoden die nodig zijn bij de uitvoering van genoemde processen. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Service Offerings and Agreements te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Offerings and Agreements bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Offerings and Agreements.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Service Offerings and Agreements duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen €1750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Gerard Abma Zorg en Zekerheid
    ITIL V3 SOA is een goede training. Het tempo is goed en de trainer is deskundig en heeft een uitstekende kennis van zaken.

    Oswald Hesp KLPD
    ITIL V3 SOA is een prima training.

    Michael Haije Trans Link Systems B.V.
    ITIL SOA is een leerzame, zeer duidelijke training.

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL Service Offerings & Agreements:

    1 October 2019
    Training ITIL® Service Offerings & Agreements (ITV3-SOA)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____