Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Opleidingsadvies

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.

U volgt de training individueel en in uw eigen tempo achter uw computer.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Richard Hendriks Enexis
8/10 -Rating8
ITIL Service Transition is een leerzame training, met een goede uitleg.

Y. Schmeltz De Surinaamsche Bank
9/10 -Rating9
De BiSL training heeft mij meer inzicht gegeven in BiSL als functioneel beheersmethodiek. De kennis zal ik zeker meenemen binnen mijn organisatie.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Service Offerings & Agreements

    ITIL Service Offerings & Agreements

    Deze training verzorgt ITMG op aanvraag. De training kan worden gepland als open inschrijving of in-company.

    Indicatie duur: 4 dagen
    op locatie bij ITMG of op uw eigen locatie

    - informatie aanvragen -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u werkzaam als service level manager, servicemanager of portfolio manager of bent u verantwoordelijk voor de kwaliteit van het service level managementproces of de service catalogus binnen een organisatie? Of bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is ITIL® Service Offerings & Agreements (ITIL SOA) een geschikte training voor u.

    Inhoud training
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL SOA passeren alle aspecten de revue van het aanbieden, overeenkomen en leveren van services. De nadruk ligt op de operationele activiteiten en ondersteunende methoden die nodig zijn bij de uitvoering van genoemde processen. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Service Offerings and Agreements te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Offerings and Agreements bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Offerings and Agreements.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Service Offerings and Agreements duurt 4 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 2100,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Docenten

    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers hebben ruime ervaring, zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Marcel van der Toorn Vestia Groep
    9/10 -Rating9
    De training ITIL SOA heeft een goed tempo. De sfeer was prettig.

    J. Egbreghts MN
    8/10 -Rating8
    ITIL Service Offerings & Agreements is een goede en nuttige training. De trainer brengt het leuk. Ik waardeer de trainer met een 10!

    F. Brunings Intertrustgroup BV
    9/10 -Rating9
    ITIL Service Offerings & Agreements, onderdeel van het ITIL Expert Track van de IT Management Group, is een boeiende en interactieve training.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL Service Offerings & Agreements: