Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties algemeen


Jan Borst Bee Smart
ITIL V3 OSA is een goede training. Het zijn intensieve dagen, daarom is het erg prettig dat de dagen verspreid zijn over twee weken.

Hans den Otter Estrade Projecten
PRINCE2 Foundation is een goede en duidelijke training.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


Leeuwarden
SevenTrees
AZsl
ABNAMRO
Universiteit Twente
AnyLinq
Staatsolie
HLTsamen
star
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL Service Offerings & Agreements

    ITIL Service Offerings & Agreements

    Prijs: € 1750,- (excl. examen en BTW)
    Duur: 4 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    16-04-2020, 17-04-2020, 23-04-2020 en 24-04-2020 (Online)

    inschrijven voor deze training

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u werkzaam als service level manager, servicemanager of portfolio manager of bent u verantwoordelijk voor de kwaliteit van het service level managementproces of de service catalogus binnen een organisatie? Of bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is ITIL® Service Offerings & Agreements (ITIL SOA) een geschikte training voor u.

    Inhoud training
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL SOA passeren alle aspecten de revue van het aanbieden, overeenkomen en leveren van services. De nadruk ligt op de operationele activiteiten en ondersteunende methoden die nodig zijn bij de uitvoering van genoemde processen. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Service Offerings and Agreements te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Offerings and Agreements bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Offerings and Agreements.

    Examen en voertaal
    De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Service Offerings and Agreements duurt 4 dagen. De kosten voor het officieel examen van AXELOS examen bedragen € 350,-. De totale prijs bedraagt € 2100,- deze prijs is inclusief, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

    Vanaf 1 november 2019 zijn AXELOS geaccrediteerde opleidingsorganisaties verplicht de ITIL® en PRINCE2® trainingen inclusief examen aan te bieden.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Michael Haije Trans Link Systems B.V.
    ITIL SOA is een leerzame, zeer duidelijke training.

    F. Brunings Intertrustgroup BV
    ITIL Service Offerings & Agreements, onderdeel van het ITIL Expert Track van de IT Management Group, is een boeiende en interactieve training.

    Yuri Derks JustID
    ITIL V3 SOA is een goede training, in een goed tempo. De trainer speelt goed in op de groep.

    inschrijven voor deze training

    Eerstvolgende startdata ITIL Service Offerings & Agreements:

    16 April 2020
    Training ITIL Service Offerings & Agreements (ITV3-SOA)
    ITMG Locatie
    (Online)
    _____ _____ _____