Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties


D. Dronrijp
TOGAF Foundation is een inhoudelijk sterke training, met leuke en nuttige uitstapjes naar de praktijk. De trainer is vakkundig en zeer flexibel.

N. Pels Wortell
PRINCE2 Practitioner is een prima training. Ik waardeer de trainer met een 9!

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


MoneYou
Stadskanaal
Nissewaard
Cambo
Corbion
Hogeschool van Amsterdam
Nationaal Archief
Provincie Overijssel
Uniserver
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » ITIL® Service Operation

    ITIL® SERVICE OPERATION

    Prijs: € 1250,-
    Duur: 3 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    19-05-2020, 20-05-2020 en 26-05-2020 (Utrecht)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u terugvinden op www.itil.nl.

    Uw profiel
    Bent u (IT-)manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant of -professional of service (level) manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Service Operation processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Of werkt u dicht tegen de Service Operation omgeving aan? Dan is deze training ITIL Service Operation geschikt voor u!

    Professioneel en praktijkgericht
    In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Operation krijgt u inzicht in:

    1. Het doel en de uitgangspunten van Service Operation;
    2. Het managen, besturen, coördineren, organiseren en integreren van Service Operation Lifecycle processen en functies en de (technologische) activiteiten/technieken daarbinnen;
    3. Organisatie van Incident Management, Event Management, Problem Management, Service Desk, Technical Management, Application Management, IT Operation Management, etcetera;
    4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
    5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.
    6. Voorbereiding op het examen.

    Voorkennis
    Om het examen ITIL Service Operation te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL Service Operation bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te hebben doorlopen.

    Certificaat
    Indien u na de training het examen met goed gevolg heeft afgelegd, ontvangt u het certificaat ITIL® Service Operation.

    Examen en voertaal
    Het examen wordt aansluitend op de derde trainingsdag afgenomen. De voertaal van de training is Nederlands. Het examen wordt standaard afgenomen in het Engels. Het examen is (nog) niet beschikbaar in het Nederlands.

    Trainingsduur en kosten
    De training ITIL Service Operation duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen €1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld voor de ITIL vervolgmodules bedraagt €300,- excl. BTW.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    ITIL advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie of op zoek naar een goede ITIL Specialist (Servicemanager, Changemanager, Incidentmanager) neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    Referenties

    Fabian Brunings Intertrustgroup BV
    De training ITIL Service Operation heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Ik waardeer de training met een 8. De trainer reageert adequaat op vragen van de deelnemers.

    J. Peeters
    De training ITIL Service Operation is helemaal in orde. De onderwerpen die aan bod kwamen, zijn relevant en to the point. Er is een goed mix van theorie en oefening. De trainer heeft veel kennis van zaken.

    D. Kox
    Ik waardeer de training ITIL Service Operation met een 8. De theorie wordt actief met praktijkervaringen aangevuld. Het tempo is prima en wordt aangepast aan het kennisniveau van de deelnemers.

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata ITIL Service Operation:

    19 May 2020
    Training ITIL® Service Operation (ITV3-SO)
    ITMG Locatie
    (Utrecht)
    _____ _____ _____