Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingsvorm

U volgt de training interactief samen met anderen fysiek op de aangegeven locatie.

U volgt de training interactief samen met anderen achter uw computer.


Docenten

De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Onze trainers hebben ruime ervaring, zijn gecertificeerd en hebben kennis van de theorie en de praktijk.

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Khalid Chakor ,
9/10 -Rating9
Top, leerzaam!

Jan Brons BTCi BV
8/10 -Rating8
Ik waardeer de Masterclass Ketenmonitoring met een 8! De trainer is deskundig en heeft veel praktijkervaring.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto


Advies en detachering

Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie? Neem dan contact op met de IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina's.

Opleidingsadvies
Home » Training » IT Management » ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

  • Prijs: €1850,- (incl. examenvoucher)
  • Duur: 3 dagen

De training ITIL Specialist Create, Deliver and Support (CDS) is in feite de ‘kern’ van servicemanagement en een múst voor iedereen die binnen ITSM werkt.


Locaties en data ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

Hieronder staan de nu ingeplande trainingsmogelijkheden op basis van open inschrijving. De training kan online of klassikaal worden gevolgd. Ook is in-company training of maatwerk mogelijk.

De opleidingsdagen zijn standaard van 10:00 tot 16:00 uur. De opleidingsavonden zijn standaard van 18:30 tot 21:30 uur. Afhankelijk van uw training kan van deze tijden worden afgeweken. De tijden worden voorafgaand aan de training aan u gecommuniceerd. De vroegste starttijd is 09:00 en de uiterste eindtijd is 17:00. Staat uw voorkeurslocatie er niet bij? Neem dan contact op en informeer naar de mogelijkheden.

Dagtrainingen (10:00 -16:00)
- 02-09-2024, 03-09-2024 en 09-09-2024 (Klassikaal - Utrecht)



Omschrijving ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

De ITIL Specialist Create, Deliver and Support (CDS) training maakt onderdeel uit van de ITIL Managing Professional certificering. Deze certificering is gericht op IT-professionals binnen hedendaagse technologische en digitale teams. De Managing Professional certificeringsroute biedt praktische en technische kennis over het uitvoeren van succesvolle IT-projecten, teams en workflows en bestaat uit een praktisch trainingsprogramma met vier trainingen.

ITMG ITIL Managing Professional Route

De training ITIL® Specialist Create, Deliver and Support is bedoeld voor ITSM-medewerkers die betrokken zijn bij het beheren van de werking van IT-enabled en digitale producten en services, en degenen die verantwoordelijk zijn voor de end-to-end levering.

De ITIL CDS training geldt ook als zelfstandige certificering (ITIL Specialist CDS) en is in feite de ‘kern’ van servicemanagement en relevant voor iedereen met een servicemanagement-profiel.

ITIL Specialist Create, Deliver and Support


Inhoud training ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

De reikwijdte van deze professionele en praktijkgerichte training is naast de IT-levering en IT-ondersteunings-activiteiten gericht op het ‘creëren’ van IT-services. De context betreft de integratie van verschillende waarde-stromen en activiteiten voor het creëren, leveren en ondersteunen van IT-producten en IT-services, maar ook voor ondersteunende practices, methoden en hulpmiddelen.

Er is aandacht voor de service-prestaties, de kwaliteit van de service en verbetermethoden om innovatieve en betrouwbare, op technologie gebaseerde services aan klanten te blijven leveren in een steeds competitievere markt.

Programma

In deze training ITIL® Specialist Create, Deliver and Support training komen de volgende onderwerpen aan bod:

• ITIL® Foundation (samenvatting key concepts) in relatie tot Create, Deliver & Support;
• Hoe wordt een service value stream gepland en gebouwd om services te creëren, te leveren en te ondersteunen;
• Hoe dragen de ITIL practices bij aan het creëren, het leveren en het ondersteunen van het Service Value System en de value streams;
• Hoe worden services gecreëerd, geleverd en ondersteund; het managen van queues en backlogs en het prioriteren van werk, kopen versus bouwen, sourcing-opties en service integratie en management.


Uw profiel

Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het beheer van de werking van IT-services, de levering van producten en diensten, inclusief de ontwikkeling, de implementatie, de monitoring en/of de ondersteuning ervan of draagt u er zorg voor dat services worden geleverd en ondersteund volgens overeengekomen niveaus, dan is de training ITIL® Specialist Create, Deliver & Support een geschikte training voor u.

Om het examen ITIL® Specialist Create, Deliver and Support te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® 4 Foundation certificaat. Daarnaast dient u de training ITIL® Specialist Create, Deliver and Support bij een geaccrediteerd opleidingsinstituut te doorlopen.

Doelgroep: IT-servicemanagement professionals, met name diegenen die verantwoordelijk zijn voor end-end IT-operations management.

Mogelijke rollen/functies: Service Manager, IT Operations Manager; Service Desk Manager; Development Managers; Developers; Infrastructure Operations Engineer; Change and Release Manager; Incident Manager; Problem Manager; Service Transition Manager; Application Operations Engineer; Availability Manager; IT Coordinator; Network Systems Administrator; IT Support Manager; Technical Support Engineer; Information Security; Data Center Support Specialist


Examen ITIL® Specialist Create, Deliver and Support

De voucher voor het officieel examen ontvangt u van AXELOS. Het examen kan op een zelf uitgekozen datum en tijdstip worden ingepland en afgelegd.
De kosten voor het examen zitten bij de trainingsprijs inbegrepen.


Praktische informatie

De training ITIL® Specialist Create, Deliver and Support duurt 3 dagen en is inclusief voucher voor het officieel examen van AXELOS. De kosten bedragen €1850,-. Deze prijs is inclusief examenvoucher, lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief BTW.

Wanneer u de sheets tijdens de masterclass op uw eigen device wilt meelezen, dan dient u een eigen device mee te brengen. U ontvangt digitaal lesmateriaal in uw eigen online leeromgeving.


Referenties

Alexander Kerkdijk Monuta
10/10 -Rating10
Perfecte aansluiting van lesstof waarvan ik in de praktijk direct gebruik kan maken. De training zelf geeft mij voldoende vertrouwen het examen te halen. Prettig en open manier van doceren waar voldoende ruimte voor vragen/discussie is.

Mark Duijkers kodision
8/10 -Rating8
Jan heeft op prettige manier de training verzorgd.

Alexander Kerkdijk Monuta
10/10 -Rating10
Perfecte aansluiting van lesstof waarvan ik in de praktijk direct gebruik kan maken. De training zelf geeft mij voldoende vertrouwen het examen te halen. Prettig en open manier van doceren waar voldoende ruimte voor vragen/discussie is.

Mark Duijkers kodision
8/10 -Rating8
Jan heeft op prettige manier de training verzorgd.



Eerstvolgende startdata ITIL® Specialist Create, Deliver and Support:

2 September 2024
Training ITIL 4 Specialist Create, Deliver and Support
ITMG Locatie
(Klassikaal - Utrecht)
_____ _____ _____