Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

Trainingslocaties


Referenties


Lizzy Eilbracht CBI
PRINCE2 Foundation is een interactieve traning. De trainer is geduldig en sturend.

J. Oerlemans Kwantum
Zeer goed en zeer waardevol.

Overzicht referenties

Klanten van ITMG


Uva
Justitiële Informatie Dienst
FME
FUJI
Immigratie- en Naturalisatie Dienst
Vito
Enexis
TUE
Belastngdienst
Overzicht klanten

Visie op leren


  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » IT Management » VeriSM™ Foundation

    VeriSM™ FOUNDATION

    Prijs: € 800,-
    Duur: 2 dagen
    Locatie: Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam

    13-12-2019 en 16-12-2019 (Den Haag)

    De IT Management Group verzorgt deze training op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

    - inschrijven voor deze training -

    VeriSM ™ is de nieuwe benadering voor servicemanagement in het digitale tijdperk. VeriSM™ maakt het mogelijk voor organisaties en bedrijven om klanten te bedienen in overeenstemming met de eisen die klanten daaraan stellen vandaag de dag. VeriSM™ zorgt voor grip op en verlaging van risico’s en kosten. Daarnaast is VeriSM™ een servicemanagementaanpak op organisatieniveau, waarbij end-to-end wordt gekeken in plaats van dat er wordt gefocussed op één specifieke afdeling binnen een organisatie.

    Afhankelijk van de soort en grootte van uw organisatie, uw bedrijfsprioriteiten, uw organisatiecultuur – en zelfs de aard van het individuele project of de individuele service waar u aan werkt, maakt VeriSM ™ een benadering op maat mogelijk.

    In plaats van dat men zich focust op één voorgeschreven manier van werken, helpt VeriSM ™ organisaties om te reageren op hun klanten en waarde te leveren met behulp van geïntegreerde servicemanagementmethoden. In de benadering van VeriSM ™ domineert het bestuur (governance) elke activiteit en ligt de focus op de waarde, resultaten en de doelen van de organisatie als geheel. Servicemanagement principes worden vervolgens gedefinieerd voor de organisatie. Deze fungeren als vangrails om ervoor te zorgen dat alle producten en diensten zijn afgestemd op de behoeften van de organisatie als geheel.

    Principes worden gedefinieerd voor gebieden zoals beveiliging, risico, kwaliteit en gebruik van activa, en vervolgens gecommuniceerd aan alle medewerkers die betrokken zijn bij de ontwikkeling en werking van deze producten en diensten.

    De VeriSM Foundation training
    De tweedaagse training VeriSM Foundation heeft als doel de deelnemer op hoofdlijnen inzicht te verschaffen in de werkwijze van een IT-beheerorganisatie volgens de aanpak van de Integrated Service Management-methode, zodat de deelnemer in staat is te opereren in een organisatie waar Integrated Service Management het gehanteerde referentiekader is.

    De VeriSM™ benadering is:
    – VALUE DRIVEN –de focus ligt op de business
    – EVOLVING –het is actueel en zal zich blijven ontwikkelen
    – RESPONSIVE –maatwerk is mogelijk
    – INTEGRATED –het helpt deelnemers te begrijpen hoe de verschillende best practices door elkaar kunnen worden gebruikt

    De training duurt twee dagen. De eerste dag wordt aandacht besteed aan diensten en service management. U leert over cultuur, kijkt naar de invulling van rollen, en inventariseert de wereld van digitale transformatie. Daarna richt u zich op het VeriSM ™ model. U geeft vorm aan “the Mesh”, dit is de matrix waar VeriSM ™ op drijft. Vervolgens zal de trainer dieper in op de doelen, activiteiten, eisen, bouw en vragen rond de kernthema’s ‘Define’, ‘Produce’, ‘Provide’ en ‘Respond’. Tijdens de tweede trainingsdag passeren alle nieuwe managementtechnieken de revue en licht de trainer de mogelijkheden van implementatie toe. Gedurende de training wordt tevens aandacht besteed aan het examen en wordt geoefend met examenvragen.

    Concreet komen de volgende onderwerpen aan de orde:

    1. The Service Organization;
    2. Service culture;
    3. People and organizational structure;
    4. The VeriSM™ model;
    5. Progressive practices;
    6. Innovative technologies;
    7. Getting started.

    Trainingsmateriaal
    Het trainingsmateriaal bestaat uit het boek VeriSM™ – A service management approach for the digital age en aanvullend digitaal materiaal.

    Trainingsduur en kosten
    De training VeriSM Foundation wordt u aangeboden door de IT Management Group als geaccrediteerde opleidingspartner. De training duurt 2 dagen. De kosten voor de training VeriSM bedragen € 800,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW.

    Examen VeriSM
    Het examengeld bedraagt € 200,- excl. BTW.

    Docenten en locaties
    De IT Management Group werkt alleen met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

    Lees ook: INTRODUCTIE VeriSM.

    Advies en detachering
    Bent u op zoek naar een goed advies met betrekking tot het inrichten of optimaliseren van uw IT organisatie neem dan contact op met IT Management Group of kijk op onze advies en detacheringspagina’s.

    - inschrijven voor deze training -

    Eerstvolgende startdata VeriSM Foundation:

    13 December 2019
    Training VeriSM Foundation
    ITMG Locatie
    (Den Haag)
    _____ _____ _____