Rating9


Onze trainingen zijn gecertificeerd en worden zeer goed gewaardeerd!

UWV Scholingsbudget STAP-budget Opleidingsadvies

Trainingslocaties


Den Haag
Lange Vijverberg 4-5

ITMG Den Haag

Utrecht
Arthur van Schendelstraat 650

HNK

Amsterdam
Kromwijkdreef 11

ITMG Amsterdam

Eindhoven
Kennedyplein 1

ITMG Eindhoven

Rotterdam

Beursplein 37

ITMG Rotterdam
Overzicht locaties

Referenties algemeen


Roel van der Vegte
8/10 -Rating8
Veel praktijkvoorbeelden, genoeg aandacht voor ervaringen en vragen van de cursisten.

Jeroen de Wildt
8/10 -Rating8
Praktische training. Met name kennis/toevoeging van NLP is zeer interessant, waardoor het geen standaard communicatietraining is.


Overzicht referenties

Klanten

Schiphol
NS
Fuji
Ikea
Gemeente Amsterdam
Thales
ING
Belastingdienst
SVB
Universiteit of Twente
TU Delft
Gemeente Nissewaard
Oxfam Novib
Ministerie van Defensie
Gemeente Leiden
Gemeente Utrecht
Rabobank
Provincie Zuid-Holland
AMC
Erasmus MC
ABN-AMRO
Rijkswaterstaat
Reclassering
DSV
Overzicht klanten

Keurmerken

nrto
VOI

Visie op leren
  • Blended Learning
  • Praktijkgericht
  • Duurzaam
  • Social Return
  • Home » Training » REACT-EU – Omscholen naar de ICT » Praktijktraining Agile Servicemanagement

    Praktijktraining Agile Servicemanagement

    De IT Management Group is geselecteerd om een aantal geïnteresseerde kandidaten op basis van NL Leert Door 3 kosteloos de Praktijktraining Agile Servicemanagement aan te bieden. Met het volgen van deze opleiding vergroot u uw kansen op de arbeidsmarkt!

    Steeds meer organisaties werken met Agile systeemontwikkeling. Een voorbeeld hiervan is Scrum. Door in korte slagen steeds dat te realiseren wat het belangrijkste is voor de klant wordt de kans veel kleiner dat een project mislukt en er niets wordt opgeleverd. Ook het centraal stellen van de mens in het ontwikkelproces en het elimineren van overhead maakt dat Scrum steeds vaker door organisaties wordt ingezet. De vraag is echter hoe u deze ontwikkeling op het gebied van systeemontwikkeling inpast in uw service (beheer) organisatie en combineert met beheerprocessen als change management en configuratiemanagement. Deze masterclass Agile Servicemanagement met Scrum gaat juist in op dit aspectgebied van Scrum.

    Aansluitend aan de masterclass Agile Servicemanagement met Scrum heeft u de mogelijkheid tot het afleggen van een examen.

    Inhoud training
    In deze Praktijktraining Agile Servicemanagement komen de volgende onderwerpen aan bod:

    – Wat betekenen de begrippen ITIL, Agile ontwikkelen, Scrum, Kanban, DevOps?
    – Wat zijn de verschillen en wat zijn de overeenkomsten tussen Scrum en ITIL?
    – Welke patronen zijn er om een organisatie vorm te geven?
    – Wat betekent Scrum voor mijn beheerprocessen?
    – Wat zijn de risico’s en wat de tegenmaatregelen?
    – Hoe kan ik mijn beheerorganisatie Agile maken met ITIL?

    De training wordt online verzorgd op de hieronder aangegeven data.


    De trainingen vinden online plaats. De opleidingsdagen zijn van 10:00 tot 16:00 uur.

    Let op, het aantal plekken is beperkt, dus wees er op tijd bij!

    Aanmelden Praktijktraining Agile Servicemanagement